Sunday, May 10, 2009

AKTIVITI MASA LAPANG PANCING UDANG KOLAM


time-time boring..aku start kereta buruk aku dan merayau....rayau punya rayau sampai di mahkota cheras kajang...ingat nak cari dvd..last -2 jumpa kedai KOLAM MEMANCING UDANG LAUT..alamak..syok ni..aku masuk survey dulu tengok syok nyer orang pancing udang..sekejap-sekejap dapat seekor..ada bro tuu baru 10 min dah tarik 6 ekor...ishh tercabar nafsu aku..

aku pun pergi counter..berapa ? tanya ku ringkas..apek menjawap 1 jam rm 15 / 2 jam 26..
umpan bagi free...hati ayam..aku pun terus bayar tru 1 jam dulu tokey...
letak jer joran dah makan...aik...senang....nyer.....last 2 jam aku pancing..total 28 ekor udang dan supriseeeeee....1 ekor ketam..aku dapat...hehehe berbaloi beb....








lazatttt......siap bakar 4 ekor mkn kat situ..

No comments:

Related Posts with Thumbnails